Mikatalase laager 2012

2. päev

3. päev

4. päev

1.päev. Esimese päeva hommik….Kella üheksaks oli kakskümmend tubli mikatalast kogunenud Jüri Spordihoone juurde, et asuda teele laagripaika. Mõne minuti pärast asusimegi teele. Sõit sujus kenasti, tegime ühe metsapeatuse Võhma ristis. Veidi peale keskpäeva saabusime Uue-Peedule, kus meid juba oodati. Tutvusime laagripaigaga ja reeglitega, mis on eriti olulised laagri õnnestumisel. Seejärel paigutati meid kämpingutesse; lapsed ööbivad kuuekohalistes kämpingutes ja meie käsutuses on 4 kämpingut. Seejärel käisime lähedalasuvas tiigis suplemas. Ilm on tõeliselt palav – varjus on sooja 27 kraadi, päike paistab, puhub kerge tuul. Peale ujumist läksime lõunat sööma. Täna pakuti makarone hakklihakastme ja kurgisalatiga, magustoiduks shokolaadisai. Toit maitses hästi ja peaaaegu kõik sõid oma taldreku tühjaks, mõni soovis juurdegi. Peale lõunasööki on meil laagris vaikne tund, mil võib puhata, lugeda vms. Kell 16.30 kogunesime korvpalliplatsile, mis on meie laagri kogunemise kohaks. Sealt siirdusime lähedalasuvale spordiplatsile, kus peale kerget soojendust tegime üldfüüsilise treeningu (erinevad jõu- ja osavusharjutused), mängisime jalgpalli. Peale trenni läksime end tiiki värskendama. Tundus, et see oli päeva parim osa… Õhtusöök toimus kell 19, pakuti kartuliputru viinerite ja toorsalatiga, magustoiduks saiavorm piimaga. Peale õhtusööki kogunesime keskväljakule (korvpalliplats) – plaanis oli laagri ühispilt. Seejärel päeva kokkuvõtted ja tunnustamise hetked. Eriti tubli suhtumise eest premeerisime kõiki auhindadega, esimese päeva eriauhinna pälvis seekord Jako Marten Reilson. Järgnes vaba aeg, tubade korrastamine, mängud jms. Ja hakkaski esimene laagripäev (paljudele oligi see nende elu esimene laagripäev) otsa saama. Pesemine, korrastamine ja võiski juba magama minna. Eks esimesel laagripäeval oli ka mõningaid koduigatsuse momente, kuid tundus, et saime seekord üheskoos nendest üle. Seegi käib laagrielu juurde.

PILDID: mikatalase laager 2012 1. päev

2.päev. Teise päeva hommik.Ametlik äratus kell 8.00, kuid kuuldavasti olid paljud lapsed juba üleval veidi enne seitset. Kõik kinnitavad, et magasid hästi ja on kenasti välja puhanud. Hommikurivistus – hommikujooks – hommikvõimlemine – hommikusuplus. Hommikusöögiks pakuti täna kaerahelbe putru ja võileibu, joogiks tee. Peale hommikusööki toimus tubade koristamise võistlus (võitjad selguvad ja neid autasustatakse õhtusel rivistusel). Hommikune treening algas kell 11 . täna oli tatamitreening, pärast seda kehalised katsed, kõhulihased (istesse tõusud 30 sek jooksul). Selle ala esikolmik: III koht Kaspar Sibul (23 kordust); II koht Jako Marten Reilson 24,5 kordust) ja esimene koht (üks meie laagri noorim osaleja) – Oskar Märtin (25 kordust)! Kuna ilm on ka täna väga palav (sooja 27 kraadi, päike paistab, puhub kerge tuul), siis ujumine kestis seekord kuni tüdimuseni (see võttis aega seekord ligi 40 minutit :) ). Lõunasöök koosnes riisist, kanast ja salatist, magustoiduks jäätis. Peale lõunat pakkisime seljakotid (ujumisasjad ja raha) ja buss viis meid Tõrvasse, kus käisime poes, täiendasime joogi- ja maiustustevarusid jms. Seejärel kerge matk Vanamõisa järve äärde, kus järjekordselt suplesime (kokku vast ligi kaks tundi). Vanamõisa järve vesi oli eriti mõnus – soe ja puhas. Õhusooja oli 30 kraadi, vesi 22 kraadi. Tagasiteel külastasime jälle korraks poodi ja tulime laagripaika õhtust sööma. Õhtusöögiks pakuti kartulit, kastet, grillvorsti, salatit, magustoiduks mannavaht piimaga. Täna oli ka meisterdamise õhtu, kus iga laps sai endale ise puust laagrimärgi kujundada, lihvida, joonistada ja põletusaparaadiga töödelda. See meeldis väga. Õhtu kokkuvõtteks premeerisime kõige enam korras tuba ja eriauhinna sai täna kõige parema suhtumisega silma jäänud (ühtlasi ka kehaliste katsete võitja) – Oskar Märtin. Öörahu nagu ikka, kell 23.00

PILDID: mikatalase laager 2012 2. päev

3.päev. Kolmanda päeva hommik kell 8.00 – äratus. Seekord kattuvad ametlik äratus ja tegelik ärkamine ehk kõik magavad kuni neid äratatakse, pikad laagripäevad on hakanud oma mõju avaldama. Eks nii see peabki olema. Rivistus, sörkjooks, võimlemine, kerge suplus. Hommukusöögiks on täna mannapuder, võileivad ja tee. Seejärel vaba aeg, mitmed lapsed kasutavad seda eile pooleli jäänud märkide meisterdamiseks, mõned mängivad sulgpalli, mõned korvpalli. Kell 11 on ennelõunane treening – kehalised katsed (rippumine aja peale ja joonejooks) ja mängud. Seejärel mõnus ja karastav suplus tiigis. Lõunasöök kell 14 – täna sõime makaronipada, salatit, magustoiduks mannavaht piimaga ja küpsised. Lõunale järgnes vaikne tunnike, mis seekord kulus eriti marjaks ära. Kell 16 treening tatamil, randorid maas, sumo, mängud. Peale trnni jällegi ujumine. Õhtusöögi eel oli vaba aeg, mil mõned lapsed otsustasid oma laagrimärke edasi meisterdada, mõned eelistasid mängimist. Õhtusöögiks oli meil täna kartul ja lihakaste ning salat, maiuspalaks kohuke. Veerand üheksa oli õhtune rivistus ja päeva kokkuvõte. Täna oli meil ka grilli- ja saunaõhtu. Igaühel oli ise võimalus endale viinereid, vorste, leiba grillida. Meie kasutyada oli ka tünnisaun ja soome saun. Eriti suurt mõnu pakkus sauna järgselt veidi jahedasse tiiki hüpata. Mõned aktiivsemad liikusid trajektooril saun-tiik-tünnisaun vähemalt kümme korda. Öörahu ikka kell 23.

PILDID: mikatalase laager 2012 3. päev

4.päev. Laagri viimane hommik. Äratus ikka kell 8.00, pooled lapsed on enne äratust juba üleval, mõnel isegi asjad juba pakitud :) Rivistus, tervitus, hommikujooks, võimlemine, suplus. Hommikusöögiks on täna riisipuder moosiga, joogiks tee. Asjade pakkimine. Laagri lõpetamine ja kookuvõtted kell 12. Tunnustati kõiki lapsi tubli osalemise eest – igaühele shokolaad ja laagripilt. Lõunasöök kell 13.00. Buss väljus laagris kell 13.24, Jürisse jõuab ca 16.40. Lastega sõitis kaasa õpetaja Kati (tel 53267151).